Perhejuhlat ja hautajaiset

Perhejuhlat ovat tietynlaisia käännekohtia ihmisen elämässä. Ne voivat olla ilon tai surun juhlia, mutta aina ne vaikuttavat jollakin tavalla elämämme.

Kirkonkellojen kutsu herkistää tunnelman suvun ja ystävien kokoontuessa perheen pariin. Pitkät perinteet ristiäisissä, rippijuhlissa, häissä ja hautajaisissa jäsentävät elämänkaartamme ja muodostuvat käännekohdiksi ja vahvoiksi muistoiksi.

Seurakunta haluaa kannustaa viettämään perhejuhlia ja haluaa näin myötäelää arjessa ja juhlassa. Ristiäisiä, rippijuhlia, häitä ja hautajaisia järjestettäessä olemme käytettävissäsi ja tarjoamme apuamme ja osaamistamme.

Toimistojen aukioloajat

Palvelutoimisto ja Hautauspalvelut
avoinna ma-pe
klo 9.00-13.00.

Poikkeavat aukioloaikamme: Olemme suljettu juhlapyhinä. Lisäksi suljemme klo 13 kiirastorstaina, vappuaattona, juhannusaatonaattona, jouluaatonaattona, uudenvuodenaattona.