Helatori-tapahtumassa ohjelmaa koko perheelle

Helatorstaina 25.5. vietetään Varpaisjärvellä yhteistä kevään juhlaa Helatorilla reformaation merkkivuoden ja Suomi 100 -juhlavuoden hengessä.

Helatori-tapahtuma alkaa kello 10 sanajumalanpalveluksella torilla. Kello 11 alkaen Varpaisjärven seurakunta tarjoaa soppatykistä keittoruokaa ja kahvit.

Kello 11.30 eteenpäin on luvassa ohjelmaa koko perheelle. Tapahtumassa kuullaan Lapinlahden kunnan tervehdys. Musiikki on osa kevään juhalaa, joten Helatorilla lauletaan yhdessä ja nautitaan lauluesityksistä.

Muistatko, miten tehtiin pajupilli ja käpylehmiä? Tätä taitoa opetellaan myös päivän aikana. Lapsille on luvassa ongintaa ja muuta mukavaa. Voit myös osallistua Luther-tietovisaan ja arpajaisiin.

Lämpimästi tervetuloa viettämään yhteistä kevään juhlaa niin läheltä kuin kauempaakin, koko kylä yhdessä!

Tapahtuman toteuttavat yhteistyössä Aholansaari, Helma-hanke, Herättäjäyhdistys ja Herättäjäjuhlat, Koskenniemi, kylätoimikunnat, Lions Club, Maa- ja kotitalousnaiset, reserviläiset, SPR, Sutelan hukat ja Varpaisjärven seurakunta.

Lisätietoja: Varpaisjärven seurakunta, kirkkoherra Olli kortelainen, 050 331 1441, olli.kortelainen@evl.fi tai vs. kanttori Lala Maukonen, 040 774 6837, lala.maukonen@evl.fi

2017-05-12 07:24:48.0