Yhteisen kirkkoneuvoston ja yhteisen kirkkovaltuuston päätöksiä 12.12. kokouksesta

Seurakuntayhtymän yhteinen kirkkoneuvosto ja yhteinen kirkkovaltuusto kokoontuivat keskiviikkona 12.12.2018 käsittelemään mm. Sonkajärven seurakunnan rakennusavustuksia.
Varpaisjarvi srk uutinen kuva verkko_4_THUMB.png

Yhteinen kirkkoneuvosto päätti solmia Ylä-Savon SOTE kuntayhtymän kanssa sopimuksen sielunhoitotoimen järjestämisestä Iisalmen kaupungin toimintayksiköissä.

Lisäksi päätettiin myös hakea kirkkohallitukselta rakennusavustusta Sonkajärven seurakunnan Sukevan kirkossa ja kellotapulissa vuonna 2019 tehtäviin korjauksiin mahdollisen enimmäismäärän.

Yhteinen kirkkovaltuusto päätti vuoden 2019 hautapaikkamaksut. Hautapaikkamaksuihin tulee vuodelle 2019 yleiskorotus 2 % muihin maksuihin, paitsi hautaoikeuden jatkamismaksuun sekä yhtymän alueella asuneen uurna-alueen hautapaikkaan että tuhka-alueen hautapaikkaan, joita ei korotettaisi.

Yhteinen kirkkovaltuusto hyväksyi myös seurakuntayhtymän talousarvion vuodelle 2019 ja toiminta- ja taloussuunnitelman vuosille 2019–2021 esitetyssä muodossa.

Pöytäkirjat löytyvät verkosta: yhteinen kirkkoneuvosto ja yhteinen kirkkovaltuusto.

Lisätietoja,

Ylä-Savon seurakuntayhtymä, hallintojohtaja Katariina Bergbacka, 044 7335 211, katariina.bergbacka@evl.fi

2018-12-13 09:02:00.0