Paloisten koulun joukkueelta hieno suoritus Valtakunnallisessa Virsivisassa

Varpaisjärven joukkue Paloisten koululta sijoittui hienosti jaetulle 6. sijalle!
Marianpäivän laulut_S.png

Virsivisa Jyväskylässä 17.5.2019

Kurkkaa tallenteesta Paloisten koulun joukkueen laulantaaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Valtakunnallinen virsivisa alakoulun kolmas- ja neljäsluokkalaisille järjestettiin tänä vuonna yhdeksännen kerran. Virsivisan järjestää Nuori kirkko ry yhteistyökumppaninaan kirkkohallitus. Virsivisan toteutusvaiheessa ovat mukana koulut, seurakunnat ja hiippakunnat.

Kuopion hiippakunnan aluekisaa visailtiin torstaina 28.3. Kuopiossa. Joukkueita aluevisassa oli mukana neljä, joista voittoon ylsi Paloisten koulun joukkue Varpaisjärveltä.

Aluevisan voittajat pääsivät kisaamaan valtakunnalliseen virsivisaan Jyväskylään. Mukana finaalissa oli kahdeksan joukkuetta ympäri Suomea. Visailu oli hyvin tasaväkinen ja tuomaristo joutui pohtimaan pitkään voittajakolmikon järjestystä.

Lopulta selvisi, että virsivisan 2019 voiton veivät Pikkupuput Riihikallion koulusta Tuusulasta. Varpaisjärven joukkue Paloisten koululta sijoittui hienosti jaetulle 6.sijalle! Kannustusjoukkoina mukana oli koko 3.-4.luokka opettajansa Jarmo Tikkasen johdolla.

Onnittelut hienosta virsivisa-keväästä joukkueelle ja koko Paloisten koulun väelle. Siunausta kaikille virrenveisaajille!

Mon May 20 15:03:00 EEST 2019