Tervetuloa kesällä taivaalliselle tauolle

Usea Ylä-Savon seurakuntayhtymän kirkoista toimii tänäkin kesänä Tiekirkkona. Kun siis kaipaat vaihtelua ja viileyttä kesäpäivääsi, niin kurvaa kirkkoon taivaalliselle tauolle.

Small_Tiekirkot kesällä 2019_Lapinlahden kirkko_L.jpg

Kuvassa Lapinlahden kaunis puukirkko.

Tänä kesänä Suomessa on avoinna kaikkiaan noin 265 evankelis-luterilaista ja ortodoksista Tiekirkkoa. Ylä-Savon seurakuntayhtymän kirkoista kolme toimii tänä kesänä Tiekirkkona. Kaikkien Suomen Tiekirkot löydät osoitteesta www.tiekirkot.fi.

Ylä-Savon seurakuntayhtymän kirkkojen aukioloajat kesällä 2019

• Kustaa Aadolfin kirkko Iisalmessa on avoinna 11.6.–16.8. ma–pe klo 10–18, suljettu 21.6.
  • Lapinlahden kirkko on avoinna 10.6.–9.8. ma–pe klo 11–16 ja viikonloppuisin toimitusten yhteydessä. Avoinna myös pe 21.6. Alapitkän kirkko on avoinna toimitusten yhteydessä.
  • Pielaveden kirkko on avoinna 3.6.–28.7. joka päivä klo 10–16. Kirkko auki myös juhannusviikonloppuna. Laukkalan kirkko on avoinna toimitusten yhteydessä.

Iisalmen Pyhän Ristin kirkko, Varpaisjärven Pyhän Mikaelin kirkko ja Sonkajärven sekä Sukevan kirkot eivät toimi Tiekirkkoina ja ovat avoinna toimitusten yhteydessä tai erikseen sovittuina aikoina.

2019-05-29 09:54:00.0