Hiljaisen viikon ja pääsiäisen tapahtumat

Tule hiljentymään kirkkoon tai nettilähetyksten pariin kotisohvalta. Siunattua hiljaista viikkoa ja pääsiäisen aikaa sinulle ja läheisillesi!

Hautaan kajastaa taivaan valo.

Hiljainen viikko ja pääsiäinen

Palmusunnuntai 10.4.

10.00 Sanajumalanpalvelus Varpaisjärven Pyhän Mikaelin kirkossa. Jumalanpalvelus striimataan YouTube -kanavallamme.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (YouTube.com)

Hiljaisen viikon keskiviikko 13.4.

9.30 Lasten ja perheiden pääsiäishartaus Varpaisjärven Pyhän Mikaelin kirkossa. Pääsiäisen tapahtumat lapsilähtöisesti kerrottuna laulaen ja leikkien.

Kiirastorstai 14.4.

19.00 Kiirastorstain iltakirkko Varpaisjärven Pyhän Mikaelin kirkossa. Iltakirkko striimataan YouTube -kanavallamme.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (YouTube.com)

Pitkäperjantai 15.4.

10.00 Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus Varpaisjärven Pyhän Mikaelin kirkossa. Jumalanpalvelus striimataan YouTube -kanavallamme.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (YouTube.com)

Pääsiäispäivä 17.4.

10.00 Messu Varpaisjärven Pyhän Mikaelin kirkossa. Jumalanpalvelus striimataan YouTube -kanavallamme.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (YouTube.com)

Toinen pääsiäispäivä 18.4.

10.00 Toisen pääsiäispäivän sanajumalanpalvelus Varpaisjärven Pyhän Mikaelin kirkossa. Jumalanpalvelus striimataan YouTube -kanavallamme.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (YouTube.com)

Ylä-Savon seurakuntyhtymän pääsiäissivut

Ylä-Savon seurakuntayhtymän pääsiäissivulta löydät kaikki yhtymän seurakuntien pääsiäisenajan tapahtumat sekä muuta pääsiäiseen liittyvää sisältöä.

Ylä-Savon seurakuntayhtymän pääsiäissivut (Siirryt linkistä Ylä-Savon seurakuntayhtymän sivuille)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-03-17 10:22:00.0