Isänpäiväkonsertti su 13.11.2016 klo 15.00 Varpaisjärven kirkossa

Kamarikuoro Harmonia konsertoi suomalaisella ohjelmalla Varpaisjärven ja Nilsiän kirkossa (kello 19) sunnuntaina 13.11.2016. Matti Makkosen johtaman kuoron Suomelle – Isänpäiväkonsertin ohjelma koostuu niin perinteisestä kuin uudemmasta suomalaisesta musiikista, mm. säveltäjiltä Kaj Chydenius, Heino Kaski ja Jean Sibelius sekä Jussi Chydenius, Tuomas Holopainen ja Johanna Kurkela.

Kuoron solisteina esiintyvät sopraano Miia Pasanen ja lapsiryhmä Tähtiliinit. Lisäksi konsertissa esiintyy niin omin numeroin kuin kuoroa säestäen Nova Ensemble –pianotrio, jossa musisoivat pianotaiteilija Petri Herranen, viulutaiteilija Susanna Mieskonen-Makkonen ja sellotaiteilija Matti Makkonen.

Noin tunnin mittaiseen Kamarikuoro Harmonian Suomelle – Isänpäiväkonsertteihin on vapaa pääsy. Konserttien toteuttamista tukevat Järvi-Kuopion Nilsiän alueseurakunta ja Varpaisjärven seurakunta; LC Nilsiä ja LC Nilsiä Syvärinseutu sekä LC Varpaisjärvi ja LC Varpaisjärvi Susj. Ohjelma ovelta tuntia ennen konsertin alkua 10 euroa.

Lisätietoja, Kamarikuoro Harmonia, kuoronjohtaja Matti Makkonen, 0400 516 429, matti@mattimakkonen@com

2016-11-04 12:44:00.0