Anne Mattilan joulukonsertti Varpaisjärvellä

Iskelmätähti Anne Mattila esiintyy sunnuntaina 4.12. kello 19 Varpaisjärven kirkossa. Tunnelmallisessa joulukonsertissa kuullaan perinteisiä joululauluja. Konsertin järjestää LC Varpaisjärvi yhteistyössä Varpaisjärven seurakunnan kanssa. Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelma 20 euroa.

Print_Anne Mattila_THUMB.jpg

Anne Mattila on esiintynyt aiemmin Varpaisjärvellä heinäkuussa 2015 Lions Club Varpaisjärven vuosittain järjestämillä maalaismarkkinoilla. Idea joulukonsertista virisi jo tuolloin ja tälle joululle Mattilan keikkakalenteriin saatiin myös Varpaisjärvi mukaan. Joulukonsertissa kuullaan perinteisiä joululauluja, kuten Sylvian joululaulu ja Jouluyö, juhlayö. Lämpimästi tervetuloa nauttimaan jouluisesta tunnelmasta Varpaisjärven Pyhän Mikaelin kirkkoon.

Lisätietoja, kirkkoherra Olli Kortelainen, 050 3311 441, olli.kortelainen@evl.fi

2016-11-25 12:27:44.0