Uusi nuorisotyönohjaaja valittu

Varpaisjärven seurakuntaneuvosto valitsi seurakunnan uudeksi nuorisotyönohjaajaksi Meiju Saastamoisen.

1663512_Meiju_L.jpg

VARPAISJÄRVEN SEURAKUNNAN SEURAKUNTANEUVOSTON KOKOUS 6.5.2015

Seurakuntaneuvoston päätökset:

Seurakuntaneuvosto valitsi yksimielisesti seurakunnan osa-aikaisen (50 %) nuorisotyönohjaajan virkaan Meiju Saastamoisen. Virkaa haki yhteensä kahdeksan henkilöä, joista ainoastaan kahdella oli pätevyysvaatimuksena ollut piispainkokouksen hyväksymä kirkon nuorisotyönohjaajan tutkinto. Virka tuli avoimeksi Jari Kankkusen erottua virasta maaliskuussa.

Meiju Saastamoinen (kuvassa) on syntynyt vuonna 1986 Keiteleellä ja asuu nykyisen perheensä kanssa Siilinjärvellä. Saastamoinen on aiemmin työskennellyt nuorisotyönohjaajana mm. Maaningan seurakunnassa. Saastamoinen aloittaa työt uudessa virassaan 1.8.2015. Siihen asti Varpaisjärven seurakunnan osa-aikaisena vt. nuorisotyönohjaajana toimii Tanja Hynynen.

Seurakuntaneuvosto hyväksyi vuoden 2016 rippikoulusuunnitelman. Vuonna 2016 Varpaisjärvellä on yksi rippikouluryhmä, jonka leirijakso pidetään Hirsikankaan leirikeskuksessa Sukevalla 6. – 13.7.2016 välisenä aikana. Konfirmaatiomessu pidetään Varpaisjärven kirkossa su 17.7.2016 klo 10.

Seurakuntaneuvosto päätti vahvistaa Varpaisjärven seurakunnan ystävyysseurakunnaksi Tampereen tuomiokirkkoseurakunnan. Varpaisjärven seurakunnan ystävyysseurakunta oli aiemmin Tampereen Kalevan seurakunta, joka liitettiin viime vuoden aikana Tampereen tuomiokirkkoseurakuntaan.

Lisätietoja:

Olli Kortelainen, seurakuntaneuvoston puheenjohtaja, puh: 050 3311441, olli.kortelainen(at)evl.fi

kokouksen pöytäkirja

Wed May 06 22:44:27 EEST 2015