Seurakuntayhtymän kesätyöpaikkahaku alkaa 12.2.

Ylä-Savon seurakuntayhtymä ja sen seurakunnat tarjoavat myös tänä kesänä kesätyöpaikkoja. Haku alkaa tänään 12.2. verkossa. Työpaikat sijoittuvat pääsääntöisesti seurakuntayhtymän hautausmaille ja kiinteistötoimeen. Lisäksi Iisalmeen, Lapinlahdelle ja Pielavedelle haetaan kirkko-oppaita.
Banneri_kesätyöpaikat_500x333_S.png

Ylä-Savon seurakuntayhtymän ja sen seurakuntien tarjoamat kesätyöpaikat jakaantuvat seurakuntien paikkakunnille eli Iisalmeen, Lapinlahdelle, Pielavedelle, Sonkajärvelle ja Varpaisjärvelle. Kiinteistötoimen työpaikat keskittyvät mm. metsänhoitoon (pystykarsinta, heinän poljenta ja taimien istutus), ruohonleikkaukseen, siivoustyöhön ja kiinteistöjen huoltotöihin. Iisaaren kesätyöntekijät huolehtivat mm. ruokien tarjoiluista, ruokakuljetuksista veneellä sekä saunan lämmityksestä ja siivouksesta. Hautausmaalla työt koostuvat hautojen hoidosta ja viheralueen kunnossapidosta, haravoinnista, kukkien kastelusta ja roskien lajittelusta. Tämän lisäksi kesätöitä mm. kirkko-oppaille.

Haku verkossa 12.2.–2.3.

Kesätyöpaikkojen haku alkaa maanantaina 12. helmikuuta ja päättyy perjantaina 2. maaliskuuta kello 15. Tänäkin vuonna työpaikkoja haetaan verkkosivujen sähköisellä lomakkeella. Avoimet paikat löytyvät verkosta osoitteesta www.ylasavonseurakunnat.fi/avoimet-tyopaikat.

Lisäksi linkki työpaikkojen hakusivustolle löytyy kaikkien seurakuntien omilta verkkosivuilta.

Lisätietoja kesätyöpaikoista Ylä-Savon seurakuntayhtymästä antavat:

• hallintojohtaja Katariina Bergbacka, 044 7335 211, katariina.bergbacka@evl.fi (Iisalmen kirkko-oppaiden kesätyöpaikat)
  • seurakuntaemäntä Seija Heiskanen, 040 1377 572,  seija.heiskanen@evl.fi (keittiöapulaisten kesätyöpaikat)
  • palvelupäällikkö Riitta Kaasinen, 040 5283 140, riitta.kaasinen@evl.fi (hautausmaan kesätyöpaikat)
  • kiinteistöpäällikkö Ilmo Juutinen, 040 1825 025, ilmo.juutinen@evl.fi (kiinteistötoimen kesätyöpaikat)
  •
  • laitoshuoltaja Minna Niskanen, 044 7335 277, minna.niskanen@evl.fi (siivoustyön kesätyöpaikat)
  • kirkkoherra Lauri Jäntti, 040 502 1439, lauri.jantti@evl.fi ja seurakuntamestari Sami Kokkonen, 040 558 1877, sami.kokkonen@evl.fi (Lapinlahden kirkko-oppaiden kesätyöpaikat)
  • kappalainen Timo Jokela, 050 302 3664, timo.jokela@evl.fi (Pielaveden kirkko-oppaiden kesätyöpaikat)

2018-02-12 09:38:01.0