Lehdistötiedote 21.3.2014

VARPAISJÄRVEN SEURAKUNNAN SEURAKUNTANEUVOSTON KOKOUS 20.3.2014

Seurakuntaneuvoston päätökset:

Seurakuntaneuvosto valitsi yksimielisesti Varpaisjärven osa-aikaisen (50 %) nuorisotyönohjaajan virkaan Jari Kankkusen.

Jari Kankkunen on koulutukseltaan sosionomi AMK ja kirkon nuorisotyönohjaaja. Hän on valmistunut Pieksämäen diakonia-ammattikorkeakoulusta vuonna 2005. Hän on aikaisemmin työskennellyt mm. Pieksämaan, Kuhmon, Jyväskylän, Valtimon, Nilsiän ja Järvi-Kuopion seurakunnan nuorisotyönohjaajana. Kankkunen on toimi lokakuun 2013 lopusta helmikuun 2014 loppuun Varpaisjärven osa-aikaisen nuorisotyönohjaajan viransijaisena ja maaliskuun alusta Varpaisjärven seurakunnan osa-aikaisena vt. nuorisotyöntekijänä. Nuorisotyönohjaajan virka tuli haettavaksi, kun edellinen viranhaltija Marko Huuskonen irtisanoi itsensä helmikuun alussa siirryttyään toisen työnantajan palvelukseen. Jari Kankkunen on samanaikaisesti myös Lapinlahden kunnan osa-aikainen (50 %) nuorisotyöntekijä. Kankkunen on kotoisin Siilinjärveltä. Virkaa haki kaiken kaikkiaan kuusi henkilöä. (Jari Kankkusen kuva ohessa liitteenä)

Seurakuntaneuvosto valitsi Mirja Partasen edustamaan Varpaisjärven seurakuntaa Suomen Luterilaisen Evankeliumiyhdistyksen (SLEY) vuoden 2014 Evankeliumijuhlan yhteydessä pidettävässä seurakuntien edustajien kokouksessa Lahdessa la 28.6.2014.

Seurakunta myönsi anomuksesta partiolippukunta Sutelan Hukille 700 € toiminta-avustusta.

Lisätietoja:

Olli Kortelainen, seurakuntaneuvoston puheenjohtaja, puh: 050 3311441, olli.kortelainen(at)evl.fi

Tue Aug 19 11:49:19 EEST 2014