Seurakuntatoimistojen palvelut muuttuvat 1.3.2016 alkaen

Ylä-Savon seurakuntayhtymän jäsenseurakuntien Lapinlahden, Pielaveden, Sonkajärven ja Varpaisjärven seurakuntatoimistojen palvelut keskitetään Iisalmeen 1.3.2016 alkaen.

Henkilökohtaista palvelua saa jatkossa Iisalmesta. Palveluja on mahdollista saada myös puhelimitse palvelunumeroista, jotka julkaistaan myöhemmin. Lapinlahdella, Pielavedellä, Sonkajärvellä ja Varpaisjärvellä ei ole maaliskuusta lähtien enää avoinna varsinaisia seurakuntatoimistoja, mutta muut palvelut jatkavat normaalisti ja seurakunnan työntekijät ovat entiseen tapaan tavoitettavissa.

Palvelutoimisto ja keskusrekisteri palvelee seuraavissa asioissa:

• Häihin ja kasteeseen liittyvät varaukset (mm. papin, kanttorin ja tilan varaus)
  • Hautaukseen liittyvät palvelut (mm. papin, kanttorin ja tilan varaus, käytännön järjestelyt, haudanhoitosopimukset ja hautapaikat)
  • Jäsenrekisteripalvelut (mm. avioliiton esteiden tutkinta, virkatodistukset sekä sukuselvitykset- ja tutkimukset)
  • Muut toimintaan liittyvät tiedustelut (mm. muut tilavaraukset, kirkolliset ilmoitukset, seurakuntaneuvosto)

Palvelutoimisto ja keskusrekisteri palvelee 1.3.2016 alkaen ma–pe klo 9–15 osoitteessa Ilvolankatu 14b, 74100 Iisalmi.

Lisätietoja,

Ylä-Savon seurakuntayhtymä