Paikallisia jumalanpalveluksia ja hartauksia voi kuunnella radiosta ja netistä

Osallistu sunnuntain 22.3. jumalanpalvelukseen kuuntelemalla Radio Sandelsilta suoraa lähetystä Lapinlahden kirkosta. Varpaisjärven kirkosta jumalanpalvelus radioidaan sunnuntaina 12.4.

Jumalanpalvelus radiosta.jpg

Radio Sandelsilta on mahdollista kuunnella sunnuntaisin Ylä-Savon seurakuntayhtymän seurakuntien jumalanpalveluksia ja torstaisin radiohartauksia.

Jumalanpalvelukset

Tulevan sunnuntain jumalanpalvelus radioidaan Lapinlahden kirkosta ja lähetys alkaa kello 10. Lähetys tulee vuorollaan jokaisesta Ylä-Savon seurakuntayhtymän kirkosta. Ylä-Savon seurakuntayhtymässä haluttiin välittää jumalanpalvelus sellaisella välineellä, joka mahdollistaa osallistumisen kuuntelijana myös heille, joita ei voida verkkolähetysten välityksellä tavoittaa. Radio Sandelsin nettiradio tekee mahdolliseksi kuunnella lähetystä myös älypuhelimesta ja juttuarkistosta kuulijalle sopivana ajankohtana. Seurakunnat valmistelevat jumalanpalvelusten kuvallisia nettilähetyksiä ja joissakin seurakunnissa lähetykset alkavat jo tulevana sunnuntaina 22.3. Seurakunnat viestivät näistä verkkosivuillaan.

Radiohartaudet

Radio Sandelsilta voi kuunnella ensiviikosta eteenpäin, joka torstai kello 13-14 välillä lähetettävän radiohartauden. Ohjelman toteuttaa eri seurakunnista tulevat työntekijät. Radiohartauksia voi kuunnella myös radion juttuarkistosta.

Jumalanpalvelusten radiointi:

• 22.3. klo 10.00 Lapinlahden kirkko