Tilaa vapun munkit ja simat Varpaisjärven seurakunnalta

Herkuttelemalla Varpaisjärven seurakunnan diakoniatyön vapaaehtoisten valmistamilla vappuherkuilla osallistut Yhteisvastuukeräykseen.

Munkit ja simat myydään ennakkotilausten perusteella. Tilauksen voi tehdä Varpaisjärven seurakunnan diakoniatyöntekijä Pirjo-Leena Kinanen-Nimmrichteriltä puhelimitse 26.4.2021 mennessä numerosta 040 8272940. Tilatut tuotteet on noudettavissa seurakuntatalolta torstaina 29.4. klo 14.00-17.00 turvallisesti, ruuhkaa välttäen käteismaksulla. Myyjäisten tuotto menee Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Tämän vuotisen Yhteisvastuukeräyksen kampanjateemana on ”Eniten yllätti köyhyys”. Tämän vuoden keräys tukee vähävaraisia iäkkäitä taloudellisesti ja digivalmiuksia parantamalla.

Jos et ole vailla simaa ja munkkeja, voit lahjoittaa Varpaisjärven seurakunnan Yhteisvastuukeräykseen netissä osoitteessa yhteisvastuu.fi/varpaisjarvi tai MobilePay -lahjoitusnumeroon 57293

Tilattavat tuotteet:

• Munkit 1 €/kpl
  • Sima 3 €/litra.

Lisätietoja: Varpaisjärven seurakunta, diakoniatyöntekijä Pirjo-Leena Kinanen-Nimmrichter, 040 8272940, pirjo-leena.kinanen-nimmrichter@evl.fi

2021-04-19 08:02:41.0