Varpaisjärven seurakunnan seurakuntaneuvoston kokous 11.1.2015

Seurakuntaneuvoston päätökset:

Seurakuntaneuvoston varapuheenjohtajaksi vuosiksi 2015 – 16 valittiin Aino Ruotsalainen.

Seurakuntaneuvosto päätti perustaa lähetyksen -, diakonian -, musiikin – ja kasvatuksen vastuuryhmät. Vastuuryhmät ovat seurakuntaneuvoston alaisia toimikuntia, joiden toimikaudet kestävät vuoden 2018 loppuun asti. Seurakuntaneuvosto hyväksyi myös vastuuryhmien toimintaohjeet.

Lähetysvastuuryhmän jäseniksi valittiin Erkki Laitinen, Leena Hannukainen, Leena Marttinen, Mirja Partanen, Anna Paldanius ja Eero Ryhänen.

Diakoniavastuuryhmän jäseniksi valittiin Eila Väänänen, Maija-Liisa Jauhiainen, Anja Ryynänen, Irja Kettunen ja Marjatta Heiskanen.

Musiikkivastuuryhmän jäseniksi valittiin Jaakko Kokkonen, Markku Kurikka, Liisa Mäkitörmä, Ritva Kynäkoski, Päivi Korhonen ja Erkki Laitinen.

Kasvatuksen vastuuryhmän jäseniksi valittiin Vuokko Roivainen, Mervi Dunder, Arja Hartikainen, Saija Keränen, Irma Hyvärinen ja Toivo Heiskanen.

Lisätietoja:

Olli Kortelainen, seurakuntaneuvoston puheenjohtaja, puh: 050 3311441, olli.kortelainen(at)evl.fi

Thu Jan 15 13:25:01 EET 2015