Varpaisjärven seurakunnan jouluavustusten haku alkaa 6.11.2023

Varpaisjärven seurakunnan diakoniatyön jouluavustukset haastavassa taloudellisessa tilanteessa oleville on haettavissa 6.–30.11.2023. Avustusta voi hakea Varpaisjärven seurakunnan verkkosivuilla olevalla lomakkeella tai paperisella hakemuksella.

Joulukoristeita ripustettu roikkumaan.

Verkkolomakkeen voi täyttää osoitteessa www.varpaisjarvenseurakunta.fi. Paperisia hakulomakkeita on saatavissa keskiviikkoisin Varpaisjärven seurakuntatalolta. Täytetty lomake tulee palauttaa kirjekuoressa Varpaisjärven seurakuntatalon ovesta löytyvään postilaatikkoon (Kauppatie 17). Kirjoita kirjekuoreen ”Diakoniatyö”.

Tästä pääset täyttämään jouluavustusavustuhakemuksen.

Jouluavustuksena jaetaan ruokalahjakortteja.

Jouluavustusten saajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti puhelimitse 11.–12.12.2023 välisenä aikana. Jouluavustuksia on rajallinen määrä.

Kirsi-Maria Turunen
diakoni