Päiväkerho

Päiväkerhoilmoittautuminen on alkanut.

Voit ilmoittautua päiväkerhoon täällä.

Päiväkerhotyö on kirkon kasteopetusta ja sen tavoitteena on lapsen kokonaisvaltaisen kasvun tukeminen. Kun pieni lapsi kastetaan, sitoutuu seurakunta yhdessä perheen ja kummien kanssa huolehtimaan hänen kristillisestä kasvatuksestaan. Tätä kasvatusta, kasteopetusta, on myös päiväkerhotoiminta.

Kerhotoiminnassa otetaan huomioon lapsen yksilölliset tarpeet, vahvuudet ja mahdolliset tuen tarpeet. Lapselle pyritään luomaan edellytyksiä kehittää taitojaan monipuolisesti, oman kehitystasonsa mukaisesti.

Päiväkerhotoiminta pitää sisällään monenlaista puuhaa ja yhdessäoloa. Kerhon päiväohjelmaan kuuluu leikkiä/ohjattua leikkiä, kädentaitoja, liikuntaa, laulua, satuhetkiä ja luovaa toimintaa. Hartaushetket ja hiljentyminen ovat osa jokaista kerhopäivää.

Päiväkerhoihin voi ilmoittaa 3-5-vuotiaita lapsia. Kerhoon voi tulla myös kesken kauden mikäli ryhmään mahtuu. Kevätkausi 2024 alkaa viikolla 2.

Yhteystiedot lastenohjaaja Senja Stedt p. 040 774 6781, senja.stedt@evl.fi

Kerhoajat kevät 2024

Päiväkerhot seurakuntatalolla päiväkerhotiloissa.

tiistaisin: Paloisten päiväkerhoryhmä 3-5-vuotiaat klo 8.30-11 Paloisten koululla

torstaisin: päiväkerhoryhmä 3-5-vuotiaat klo 9-11.30 seurakuntatalo päiväkerhotila (parittomat viikot) ja HUOM! (parilliset viikot torstaisin perhekerho).

perjantaisin: päiväkerhoryhmä 3-5-vuotiaat klo 9-11.30 seurakuntatalo päiväkerhotila

Lisätietoja: Lastenohjaaja Senja Stedt 0407746781,senja.stedt@evl.fi

Taulu, johon maalattu suojelusenkeli.