Korvaustehtävät

Täältä löydät ISKO-koulutukseen kuuluvat tulostettavat korvaustehtävät. Korvaustehtävä tehdään, mikäli kouluttautuva nuori on estynyt pääsemään yhteiseen kokoontumiseen. Poissaolosta ilmoittaa aina huoltaja.

Korvaustehtävät Isko 1 leiriltä

Avaa alla oleva pdf tiedosto ja toimi siellä olevien tehtävien mukaan. Voit vastata kysymyksiin joko sähköisesti ja lähettää vastaukset minulle sähköpostiin henna.rytkonen@evl.fi tai kirjoittaa vastaukset paperille ja palauttaa paperit Hennalle seurakuntatalolle 2024 Helmikuun loppuun mennessä.  Lisäapua voit pyytää nuorisotyön ohjaajilta.

Korvaustehtävät ISKO 1-LeiriLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisäapua allaolevista pdf-tiedostoista.

ISKO 1 RYHMÄ, HÄSSÄKKÄ, LEIKKI JA SKETSILinkki avautuu uudessa välilehdessä

ISKO 1 HARTAUSLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Korvaustehtävät 23.1. (kerhonohjaus)

Tehtävät löytyvät linkin alta. Voit tehdä tehtävät paperisesti tai koneella. Palautus seurakuntatalolle tai sähköisenä/kuvana sähköpostiin henna.rytkonen@evl.fi 4.2. mennessä.

kerhonohjaaja tehtävät

13.3.2024 Turvallisuuspäivän korvaustehtävät.

Palautus, pekka.peltonen@evl.fi

Lue allaolevat linkit ja tutustu niiden sisältöön.

Valitse tästä tiedostosta jokaisesta alueesta sinun mielestäsi tärkein ja kirjoita se ylös.

Tutustu tähän.

Valitse allaolevasta linkistä 3 casetilannetta. Kirjoita, mitenkä ratkaisisit ne. Perustele vastauksesi.

Case tilanteet

Nuori kirjoittaa vihkoon ulkona.