Tunnettu, tunnustettu ja rakastettu Pekka Simojoki konsertoi Pielaveden kirkossa

Pielaveden kirkossa konsertoi hiljaisella viikolla ti 26.3. klo 18.00 trio Pekka Simojoki, Heidi Simelius ja Sami Asp. Pekka Simojoki on yli rajojen tunnettu ja tunnustettu sekä rakastettu muusikko, ja hän nyt konsertoi ensimmäistä kertaa Pielavedellä.

Muusikko Pekka Simojoki.

Kutsun hänelle esittivät Pielaveden helluntaiseurakunta ja Nilakan seurakunta, kertoo Nilakan seurakunnan kirkkoherra Arto Penttinen. Konserttiin on vapaa pääsy. Konsertin aikana kerätään kolehti lähetystyölle.

Pekka Simojoki on yksi tämän hetken tuotteliaimpia ja tunnetuimpia suomalaisia gospelmuusikoita ja hengellisten laulujen tekijöitä, joka on ollut tien päällä vuodesta 1979. Hän on kirjoittanut lukuisia rakastettuja lauluja, messuja ja musikaaleja. Yhteensä Simojoen lauluja on kertynyt yli 800.

Tervetuloa nauttimaan gospelmusiikista!

Lisätietoja konsertista:

https://www.nilakanseurakunta.fi/tapahtumat/2024-03-26/hiljaisen-viikon-konsertti-trio-pekka-simojoki-heidi-simelius-ja-sami-asp (nilakanseurakunta.fi)

Arto Penttinen

Kirkkoherra, lääninrovasti